Geld afscheidsreceptie gedoneerd aan Vrienden van het Maasziekenhuis

Dinsdag 15 maart 2016
Nieuws

CUIJK, 14 maart 2016 – Hapsenaar Harrie van Boekel, tot voor kort vennoot bij OOvB adviseurs en accountants, heeft de opbrengst van zijn afscheidsreceptie geschonken aan Stichting Vrienden van het Maasziekenhuis. Hij overhandigde vorige week zelf de cheque met daarop een bedrag van maar liefst € 5.000 aan Henny Swinkels, voorzitter van de stichting.

Het bedrag is bijeengebracht doordat Van Boekel de gasten op zijn afscheidsreceptie eind vorig jaar de suggestie had gedaan om – in plaats van de gebruikelijke cadeaus - een bijdrage te doneren voor de Vrienden van het Maasziekenhuis.
Uiteindelijk leverde dit een mooi bedrag op. “Ik heb goed nagedacht over welk doel ik zou willen ondersteunen met het geld dat ik zou ontvangen van de bezoekers van mijn afscheidsreceptie. Door de maatschappelijke betrokkenheid van Stichting Vrienden van het Maasziekenhuis in het werkgebied van OOvB adviseurs en accountants was de keuze voor een bestemming van de opbrengst gemakkelijk gemaakt”, aldus Harrie van Boekel.

Henny Swinkels, voorzitter Stichting Vrienden van het Maasziekenhuis: “We zijn erg blij met deze fantastische bijdrage. We zullen in samenspraak met het ziekenhuis de bijdrage een goede bestemming geven zodat we kunnen bijdragen aan een nog leefbaarder, aangenamer, sfeervoller en aantrekkelijker Maasziekenhuis, voor zowel patiënten als hun dierbaren”.

Steeds meer mensen vragen bij hun feest, jubileum, afscheidsreceptie, etc. in plaats van cadeaus een financiële bijdrage die kan worden geschonken aan een goed doel. Doneren aan een goed doel kan fiscale voorbeelden bieden. Ga voor meer informatie naar de speciale pagina op de website van Vrienden van Het Maasziekenhuis.

‹ Terug naar nieuwsoverzichtDoneer nu!
Doneren? Doneer d.m.v. QR-code voor een donatie. Het bedrag kan eenvoudig aangepast worden. QR-code

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Bedankt voor je aanmelding!
archief  ›